לכידת חולדות ומכרסמים

לכידת-חולדות-ומכרסמיםחולדות ומכרסמים בסביבת החיים של בני אדם עלולות לגרום לנזקים רבים. החולדות מעבירות פרעושים ומחלות ונשיכתן מאוד כואבת. כיוון שחולדות הן חיות חברתיות ובעלות יכולת להתרבות, אם נמצאה חולדה אחת במבנה יש לטפל בבעיה האופן מיידי כדי למנוע את החמרת הבעייה.

הדברת חולדות מחייבת ידיים מקצועיות וצריכה להיעשות רק על ידי מדביר בעל רישיון והסמכה להשתמש בצורה מבוקרת ברעלים להדברה.

אם זיהיתם חולדה בבית או בחצר אל תחכו עוד… אנו ב-KS-HADBARA משתמשים בציוד המתקדם והחדשני ביותר ללכידת חולדות ומכרסמים, תוך הקפדה על שימוש בחומרים ירוקים שהינם ידידותיים לסביבה, ללא פגיעה בבני אדם וחיות מחמד.

לפרטים התקשרו אלינו – 1800-3240-322

הדברת חולדות ומכרסמים

הדברת מכרסמים וחולדות נעשית על ידי מספר אפשרויות העומדות בפני המדביר:
המלכודת הפופולרית בה משתמשים כיום ללכידה והדברת חולדות היא מלכודת קפיץ. בסוג זה של מלכודות, החולדה מגיעה אל הפיתיון ואז הקפיץ נסגר עליה ולמעשה לוכד אותה.
מלכודת נפוצה נוספת הינה מלכודת דבק בה כאשר החולדה החולדה דורכת על היפיתיון, היא למעשה נדבקת אל המשטח ולא יכולה להימלט.הצלחת לכידתם של חולדות ועכברים היא בהכרה שלנו של הביולוגיה ואופן צורת החיים של המכרסמים. בזכות ידע זה אנו בעלי הצלחה וודאית לתפיסת המכרסם. שיטה נוספת להדברת חולדות היא אלקטרונית אשר הינה מאוד מקובלת ומבוקשת כיום. מדובר בשיטת הדברה מאוד מתקדמת אשר לא כרוכה בשימוש ברעלים או בהשארת פגרים. על פי שיטה זו, ממוקמת מערכת אלקטרונית שמפיצה רעש בעוצמה גבוהה מאוד שאינו נשמעת לבני אדם. עוצמתו של הרעש מפחידה וגורמת לחולדה למצוקה עד שהיא מתרחקת כליל מהאזור. חסרונה של שיטה זו הוא שמדובר בהדברה יקרה היות והיא דורשת פיקוח מתמיד ואשר אינה יעילה בשטחים גדולים.

הדברת חולדות על ידי מדביר מוסמך

חולדה היא בעל חי חכם ובעל כושר למידה טוב. חיה זו ממהרת להכיר את סביבתה ומזהו מקומות מסתור או מילוט באזור. כמו כן, החולדה היא מכרסם מהיר והישרדותי וקשה לתפוס אותה.

לוכד חולדות הוא מקצוע אשר דורש ידע וניסיון רבים על חיי החולדות וכן הרגליהן. לוכד מקצועי ומנוסה יידע לאתר את מקומות מסתור של החולדה ולאחר שבדק מקומות אפשריים מהם נכנסה החולדה. בשלב הבא, הלוכד מטפל בנקודת החדירה שלה כדי למנוע פלישת חולדות נוספות למקום.

נתקלתם בחולדות או מכרסמים? אנו מציעים הדברת ולכידת חולדות 24 שעות  ביממה. 

לפרטים התקשרו אלינו – 1800-3240-322