ריסוס לבית – מה צריך לדעת?

אם יצא לכם לגלות מזיקים בבית שלכם, יש מספר דברים שחשוב שתדעו על ריסוס עוד לפני שאתם מתקשרים אל חברת הדברה.
ראשית, חשוב שתדעו מהם היתרונות השונים של ריסוס, ומדוע הוא למעשה כל כך פופולארי: ריסוס נגד מזיקים מאפשר לנו להגיע אפילו למקומות הקטנים והנסתרים ביותר בבית שלכם. ייתרון נוסף הוא שריסוס נמצא יעיל כמעט כנגד כל המזיקים באשר הם – תיקנים, קרציות, פרעושים, תולעים, עכבישים, דבורים, ונמלים.

כמו כן, ריסוס מגיע בזמן קצר לשטח רחב כך שגם אם יש לכם שטח גדול ונרחב שאתם רוצים לרסס – התהליך עצמו הינו מהיר למדי. לבסוף, ריסוס הוא בעל השפעה לאורך זמן רב , וברוב המקרים חברות הדברה מספקות אחריות לריסוס לאורך שנה לפחות.http://www.roysairconditioning.com/

ריסוס לבית - מה צריך לדעת?

ההכנות לקראת הריסוס

כאמור, לפני שהמדביר מגיע אליכם, יש מספר הכנות שונות שכדאי שתבצעו לקראת הריסוס. ההכנות משתנות בהתאם לאופי הריסוס וסוגי המזיקים השונים. ישנם מקרים בהם לא תצטרכו לכלל בצע הכנות מיוחדות, כמו למשל בהדברת דבורים וצרעות כיוון הקן שלהם נמצא תמיד מחוץ לבית. לעומת זאת, יש מזיקים כדוגמת תיקנים ונמלים שלקראת הריסוס שלהם תצטרכו לנות את ארונות המטבח וכן להזיז חפצים כבדים אל מחוץ הבית.
היום תחום הריסוס התפתח ונעשה ידידותי יותר גם לאדם עצמו – חומרי הריסוס השונים כיום הינם מבוססי פירטרינים או פירתרואידים – הם חומרים הרבה יותר ידידותיים לאדם וכן לחיות המחמד , מה שמקל על מלאכת ההכנות לקראת תהליך הריסוס, ועל החיים בבית לאחר ביצוע הריסוס.

ks-hadbara מרססת בשבילכם את הבית

אנו ב- ks-hadbara פועלים שנים רבות בתחום ההדברה והטיפול במזיקים שונים ובעלי אלפי לקוחות מרוצים, בבתים נטולי מזיקים לחלוטין.
אנחנו מעסיקים את צוות המדבירים הטוב ביותר בשוק – ולכן כאשר אתם מזמינים מאיתנו ריסוס – תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות האיכותי והטוב ביותר. גם אם אינכם בטוחים אילו מזיקים פלשו לבית שלכם – אנו נזהה אותם עבורכם.

זה הזמן לשים סוף למזיקים!!! התקשרו עוד היום ולהזמין את המדבירים האיכותיים והמקצועיים ביותר, ולחזור אל חיים נוחים בבית סטרילי ונקי ממזיקים.